Saturday, July 11, 2015

Japanese Veg Food !

インド人に日本食が人気無い理由を聞くと、
ヴェジタリアンじゃないから、という答えが帰ってきました。
そうでも無いさ〜ということで、おすすめのレストランなどなど!

写真見返すと辛いです(笑



In India where many people are vegetarian, Japanese food are not popular.
Once I asked why, and they said because it is all non-vegetarian dish.

So this time during my trip, I explored Japanese food which is purely vegetarian!

So it is possible :) and trust me it is tasty really!
Oh I miss these already...:(





リマディナーコースのメインディッシュ。サクサクおいしい!
手のかかった贅沢なマクロビメニューでした<3
 





 祐天寺に3日間いましたが、3食ともお昼はここへ行きました。
納豆蕎麦!
生の麺にありつけない私にはそれだけで感動!
いつも満員でした。

蕎麦は蕎麦粉100%にすれば、グルテンフリーなので、
一緒に行ったアメリカのヨガの先生は行きつけだそう☆
Soba (backwheat) is so healthy and if they use 100% soba then it is gluten free.



  

 Soba in Yakushima as well.





My friends home made food !!! Rice with millet, miso soup, tofu, various vegetables...Superb.






ベジタブルきのこ鍋、特性の豆乳麹を使ったスープがコクがあって美味しい!
 Vegetable Mushroom Pot


 



Closing meal at Narita airport is rice and soup.
成田でシメはお茶漬け。


ごちそうさまでした。
Gochisosamadeshita!