Thursday, January 1, 2015

Happy New Year 2015 !


あけまして、おめでとうございます

よろこび・光・愛の輝きにあふれる一年になりますように
Happy new year
 Wish you full of joy, light, and love!



さて、インドは日本のような厳かな新年の雰囲気は、
ありませんので、何事も無く過ぎちゃいそうだったのですが、

せっかくなのでお料理をしてみることにしたら、
ちょうど日本から来ていたシヴァナンダヨガフレンドももちゃんからも連絡があり、
元旦からカタックダンスのレッスン後、
仲間たちとおうちで新年会ができました。

 新年のハグと笑いと笑顔とご飯で良いスタートでした。
ありがとう♪

 Here in India, there is no such kind of solemn atmosphere, and it could have passed as just a holiday,
but I decided to cook special Japanese feast, the a few friends came over thankfully to my house,
and a sivananda yoga friend from Japan momo chan also!
We shared new year hugs, laughs and smiles and food !
Thank you<3