Monday, December 9, 2013

Photography

なんとかわいらしい!
How cutie smile she has!



写真を撮るのが大好きなわたしです。
輝いている人のさりげない笑顔をおさめたい、
魂の笑顔が映るような・・

そしてその笑顔をシェアしたい、
そんな気持ちです。

そんな流れで、
ぼちぼちオフィシャルに写真を撮ることができていて、
お友達にモデルになってもらって、
とある、これまた職人技がすばらしいお洋服のレーベルから依頼を受けて、
撮影をしていました。

途中でママから電話がかかってきて、
笑みがこぼれている彼女、
あまりにもかわいかったので、載せさせてもらいました♥

今妊娠9ヶ月目。
もうすぐママになるね。


ありがとう
あなたは美しい


 If you know me, I love taking photos.
Just clicking a moment of natural smile of you shining,
as if it shows the smile of your soul....

and spread the smile all over.
That is what I feel.

So, slowly and slowly, here comes opportunities to take official photography.
This time asking my dear friend to be a model, 
I was shooting for a lable which creates amazing hand-woven cotton garments.

While shooting, she got a phone call from her mom,
the smile comes naturally,
I couldn't keep this photo only in my macbook so uploaded here.

Next month she is expecting a baby.
You will be a mom soon.

Thank you dear.
You are beautiful.